Katter + Astma = Inte bra

Igår fick min astma för sig att vakna till liv vilket den brukar göra när jag börjar bli förkyld, vid ansträngning och när det är dags för pollen och nyklippt gräs. Katter är tyvärr någonting jag bör hålla mig borta ifrån när det är dags för förkylning för min del. Vilket inte är så lätt med tanke på att det finns ett antal där jag jobbar, så igår blev det att åka hem. Mitt i allt tog min bricanyl (astmamedicin) slut, så det var bara att ringa läkaren om recept. Suck!! När jag var och hämtade ut medicinen passade jag på att köpa två nummer av min favorit-tidnings-serie! Så nu blir det att burra ner sig i soffan med en kopp te och lite läsning... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0