I'm Back!

Nu är vi hemma igen! Eller, vi kom hem igår men då var det så mycket man skulle styra upp så det blev inget bloggande. Men nu är jag tillbaka som en ny människa med ny energi och framförallt en massa ny inspiration! Resan har varit hur bra som helst, vi har upplevt en massa nya saker, solat och badat, varit duktiga och gymmat varje morgon efter frukost, okej alla dagar utom två:) Sen har det varit underbart att få umgås med Stefans syster och den övriga familjen! Det känns som att jag har massor att skriva om och det har tagits en hel del bilder under dessa 18 dagar som vi har varit borta... Närmare bestämt 1258st bilder för att vara exakt, helt galet ju! Så jag tänkte att jag delar upp det lite..

Första dagen på jobbet idag också, det som var väldigt ovanligt var att man gick upp utan att trycka på snooze en enda gång, har det hänt mig någon gång? När det var dags för frukost kände man istället för att äta lunch... Jag insåg direkt att man inte riktigt har ställt om sig tidsmässigt än. Det handlar bara om 3 timmar men uppenbarligen gör det en del trots allt. Efter jobbet var det dags att klippa sig, fick flytta fram min förra tid innan vi åkte så det var helt klart i behov för lite toppning! Tack snälla Johanna!
Senare ikväll tänkte vi inviga våran vattenpipa som vi har köpt. Fast araberna säger inte vattenpipa utan "shisha":)

Ha det sålänge!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh, låter som att du haft det underbart! Ser fram emot bilder :)

Sv: Jaaa, det ska bli superkul! Dock mycket styr nu innan, men förhoppningsvis kommer jag iväg i april :) Ja, precis! Den 13e månaden ska jag ut och resa runt i USA, bland annat MÅSTE jag besöka forks, bara för att twilight spelats in där. Såklart ;) hihi! Sen en hel del andra städer, såklart! haha

2010-03-01 @ 20:07:55
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0