Gårdagen..

Efter jobbet var vi ju som sagt bjudna till Christin på kroppkakor som hon och mamma hade lagat. Det var verkligen hur gott som helst! Det är inte varje dag man äter det heller så det är inte svårt att äta ihjäl sig. Sen kollade vi lite bilder från resan och Let's Dance blev det också. Supertrevligt! Sen skulle Victor va trubadur på Ankaret så vi mötte upp Anna och gick tillsammans dit runt 22. Jag verkade ha mer pirr i magen än min kära bror, och satt och nästan hoppade på stolen av spänning innan det var dags:) Men oj vad han är underbar, så otroligt duktig så man får gåshud. Stolt storasyster? Japp, det kan man definitivt säga!


Vilket gäng:)

Lite nervig kanske?

Min underbara bror<3



Jag & Anna..

Kärlek!

Fina Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0