Tillbaka till vardagen

Då var det måndag igen då. När man var yngre hatade man måndagar, i alla fall jag gjorde det! Men måste säga att det har förändrats med åren av någon anledning...
Jobb som vanligt, därefter en fika med min vän Ida som jag inte har träffat på väldigt länge eftersom hon bland annat har varit på Hawaii en månad och pluggat. Kul att se hennes igen, och alla roliga bilder hon hade tagit! Blev även en "lussebulle premiär", så gott!

Har även köpt en ny kalender för 2010, för vad skulle jag göra utan den? Oj, oj.. mycket kan gå snett utan den vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV:Tack så mkt för en urgullig kommentar ^^

Ja mangas är oerhört bra, hoppas bara att andra förstå charmen med att det finns många olika genrer.

Nja lite faktist men är inte så himla bra hehe. Du då ritar du ngt? Kram på dig!

2009-11-23 @ 21:12:42
Postat av: Mickis!

SV:Tack så mkt för en urgullig kommentar ^^

Ja mangas är oerhört bra, hoppas bara att andra förstå charmen med att det finns många olika genrer.

Nja lite faktist men är inte så himla bra hehe. Du då ritar du ngt? Kram på dig!

2009-11-23 @ 21:13:13
URL: http://wewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0