November månad, jag säger inte mer...

Det här med månadsinlägg börjar bli lite av en trend för mig här på bloggen. Nej, så ska vi inte ha det...
De är lite som vanligt med november månad kan jag känna, jag går in i något slags ide i allt jag gör och i allt jag känner. Övergången från ett färgglatt oktober, då löven fortfarande sitter kvar i träden, och som sedan går vi över till november då alla löv som en gång satt i träden ska krattas bort och kvar finns bara regn och rusk, inga färger att tala om alls. Dock finns en inre längtan efter snö långt där inne trots de senaste tre vintrarna. Ja.. allt för att få lite ljus i denna långa och grå månaden.
Men något som alltid livar upp mitt i allt är att jag och min älskade har våran årsdag i november och det här året firade vi 5 år. Jag kan nog inte riktigt förstå det, hur kan tiden gå så fort? Det känns inte alls som 5 år, men när man tänker efter på allt vi har gjort och på allt vi har upplevt tillsammans så inser man att det har gått en tid. Men jag är både lyckligare och mer kär än någonstin förut. Jag vill aldrig någonsin vara utan mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: sandra

åååh vad fina ni är! kram:)

2011-11-21 @ 21:16:55
URL: http://sandra-moodygal.blogspot.com/
Postat av: Malin

Vad gullig du är Sandra:) Kram på dig!

2011-11-23 @ 18:25:37
URL: http://alifeofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0