Min helg...

I torsdags var det ju Saint Patrick´s Day (Irlands nationaldag) vilket vi firade i lördags på Big Bang, där min bror hade spelning med sitt band. Innan var det lite förpartay med Anna och hennes bästa kompis Ida och kille från Gotland, sen bar det iväg mot Big Bang för mat och musik. Jag hade videokameran redo hela kvällen och det var som alltid underbart att höra dom spela! Om man bortser från studentfesten som tyvärr lyckades vara samma kväll så var det super! Är så stolt och glad över min duktig bror:) Kvällen avslutades med ett galet Lasergame-pass, och lite oväntat åkte vi allihopa Volvo-limousine hem...
Igår blev det husvisning och som vanligt en fullspäckad söndagskväll framför TV:n med Solsidan, Big Brother och The Walking Dead och en riktigt mysig middag tillsammans med älsklingen ❤


Anna och Ida..



Älsklingen..

Nice outfit!

Tjej-ligan..


En toppenhelg med underbara människor, det gillar vi!!

Kommentarer
Postat av: marie

ja sådana tillfällen gillar vi :) härligt att du hade det bra.

2011-03-22 @ 21:10:20
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv: Ja verkligen :)



Allt bra med dig?

2011-03-22 @ 22:18:37
URL: http://charismatic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0