Fotoutmaningen Dag 24 - Detta gör mig glad

Återigen den här svåra frågan, vad som gör mig glad? Det finns ju så mycket! Men jag frågade i stället min kära sambo, och han svarade direkt:
"Ja, men när du är riktigt glad är ju efter att ha spenderat en massa pengar på typ kläder eller något annat. Då lyser du resten av dagen sen.."
Så är det nog, jag är en sann shoppoholic, men det behöver nödvändigtvis inte vara just kläder, skor, väskor eller liknande. Det kan vara någon inredningsdetalj till hemmet, filmer eller någon annan pryl också..
Men shopping-glädjen den lever starkt inom mig!


WeLoveIt

Kommentarer
Postat av: jeanette

shoppaholic bland filmer iaf :)

2011-03-02 @ 16:47:55
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0