En liten förändring...

Nu är det drygt 1½ sedan som jag färgade håret, och jag har liksom inte riktigt känt något behov av det förrens nu. Så idag var jag och färgade håret hos Jessica på Figaro, blev jättenöjd som vanligt och det blev precis som jag ville!
Hon la en ljusare toning i hårbotten, sen två olika bruna nyanser av slingor och en väldigt ljust röd, samt en kall ljus toning i hela håret. Perfekt!
Dock blev det lite stressigt på morgonen så jag glömde kameran hemma, så det fick bli några halvdana före och efterbilder men det får duga...


Före..


Efter..

Kommentarer
Postat av: Michelle

Gud va fint det blev! Jag ska också försöka bli ljusare nu till sommaren :)

2011-03-03 @ 17:51:42
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0