Min nya Apple bebis!

Som jag har väntat, och längtat efter att den vita iPhone 4 ska komma, dom har skjutit på det varje gång jag har ringt och frågat om när den kommer, och nu i fredags när jag ringde för kanske sjätte gången sen i augusti så säger säljaren på 3 att det inte ser ut som att den kommer att komma, och att det var många anställda där som också hade väntat på den men att de hade blivit tillsagda att skaffa den svarta i stället om de nu ville ha en iPhone 4. Hmmmm... Jag som verkligen ville ha den vita! Men jag bestämde mig för att ta den svarta trots allt och sen får jag köpa vita skal till den i stället. Hur som helst så fick jag välja på en 16 GB och en 32 GB. 16 GB var det väntetid på mellan 4 - 6 veckor, och 32 GB fanns hemma, men kostade 499:- utöver vad man betalar i månaden. Herre Gud, vad ska jag med en 32 GB telefon till? Har jag orkat vänta på den vita sen i augusti så dör jag nog inte av att vänta 4 - 6 veckor till sa jag. Saken är den att mitt abonnemang löper ut i februari så jag får en ny telefon när jag förlänger det, och jag har haft 3 sen dom startade upp och trivs bra med det. Även Stefan förlängde sitt abonnemang och körde på en iPhone:)
Hur som helst så fick vi varsin avi igår och mycket riktigt så var våra små Apple bebisar där. Det var de snabbaste 4 - 6 veckorna jag någonsin varit med om! Tack, tack. Nu återstår det bara att lära sig denna djungel med iTunes och appar! Visserligen har jag redan min MacBook så helt lost är man kanske inte men jag behöver helt klart gå en kurs hos min bror eller hos hans Anna, det är en sak som är säker!!
Nu blir det en sen frukost sen väntas plugg och tvätt...







Kommentarer
Postat av: marie

haha, tack och grattis även till dig. Visst är det underbart med ny mobil.

det är väldigt lätt att bli fast i seriernas värld, Bara ett avsnitt till..

2011-01-20 @ 11:05:34
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/
Postat av: ems

tycker jag sbsolut att du ska testa, för de smakar som vanliga fast de är nyttigare :D

2011-01-20 @ 16:41:35
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: marie

ja och nu ska jag bara se nåt avsnitt av brothers & sisters :)

2011-01-20 @ 17:11:38
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

åhh vill ha vill ha :)

2011-01-20 @ 19:19:46
URL: http://linn-lay.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Okej! ^^

Vad gör du nu då? Förutom att svara på kommentarer? :)

2011-01-20 @ 19:29:42
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0