Min dag...

Godmorgon vänner! Har precis ätit frukost, men det viktigaste på hela dagen är morgonkaffet, och det var slut! Hoppas dagen blir bra trots det:) Senare bär det av på lägenhetsvisning med min kära bror. Bara som ett litet stöd som kan ställa massa frågor, så kan han gå i lugn och ro och kolla eftersom Anna inte hemma. Därefter blir det lunch med Hanna, och sen tänkte jag börja skriva lite på min hemtenta.
Förresten, någon mer som kollar Big Brother som började i söndags? Jag tycker det är grymt kul att följa galningarna i huset, och lite kul att de verkligen har satsat på inredningen den här gången också. Så från ett tidigare ganska sunkigt Big Brother till det nu lyxigare... Spännande vad som väntar!


BoConcept.se

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej Malin! Nu har jag hittat tillbaka till din blogg igen! Den är superkul att läsa tycker jag, du skriver sa bra! (Det har du alltid gjort. Jag kommer ihag när du skrev en novell till mig hos mormor och morfar en sommar :) Det var jätterolig att läsa kommer jag ihag!)

Vad roligt att följa fotoutmaningen! Jag väntar med spänning pa de kommande inläggen!

Ta hand om dig!

Kram fran kusinen

2011-02-22 @ 11:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0