Fotoutmaningen Dag 11 - Tokigt

Jag ska ärligt säga att när Lady Gaga först kom då var hon ingen vidare favorit hos mig, men när hon sedan kom ut med Poker Face har hon sedan dess bara stigit uppåt på min skala. Dels för att hon är en grymt bra sångerska och för att hon är en sjukt bra pianist, men också för att hon vågar vara sig själv och inte bryr sig om vad andra tycker, det gillar verkligen jag. För det är det viktigaste man kan göra som människa, att våga vara sig själv och inte försöka passa in överallt vart man kommer.
Det är något Lady Gaga absolut gör, hon är sig själv och kör på sin galna och tokiga stil, och jag gillar det.. oftast i alla fall. Dock gillade jag inte det här omslaget för Vogue i Japan, det är helt klart för galet och tokigt att klä sig i kött anser jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0