Update!

Helgen har varit sjukt bra! Solens strålar har nått även våran lilla stad vilket känns i hela kroppen.. Motivationen och vårkänslorna har brytit sig loss från det tidigare väldigt instängda och vinterdeprimerade jaget. Jag har kommit igång med simningen vilket känns riktigt bra. Nu ska bara Anna följa med också, vilket gör det hela betydligt mycket roligare! Bilen gick igenom besiktningen igår utan problem, hur skönt som helst! Senare på kvällen blev det grillpartay med Victor och Anna + den nya filmen The Rite med Anthony Hopkins. Helt okej film, dock får jag mardrömmar av att bara se honom på bild. Tycker han är så sjukt läskig! Förmodligen har När lammen tystnar satt sina spår :)
Jessica var precis här på en kaffe och nu ligger jag och har det bra i solen med mina vetenskapliga artiklar...


we❤it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0