Tiden går så fort...

Det är redan fredag! Jag kan verkligen inte fatta vart tiden tar vägen? Hur som helst är det väldigt mycket plugg i mitt liv just nu, man måste liksom vänja sig. Det känns som att det kommer ta ett tag.
Sedan har jag och Anna börjat träna den här veckan med, vilket känns jättekul! Tycker det är så tråkigt att gå till gymmet själv, då blir det hellre att man tar en promenad eller joggingtur. Jag ska bara försöka komma igång med pass också, vilket inte riktigt har varit min grej tidigare. Koordinationsförmåga.. vad är det för något? :)
Det är ju alltid mycket roligare med lite varierande träning, så vi får se hur vi styr ihop det. Något mindre kul var att när jag vaknade idag så kände jag i bihålorna och i halsen att jag håller på att bli sjuk! NEJ, det är verkligen det sista jag har lust att bli just nu, så för tillfället går jag på nässpray, Ipren, halstabletter och smoothis  som jag häller i mig litervis! Hoppas det gör susen. Jeanette var förbi på en fika för en stund sedan, hon har äntligen fått sitt efterlängtade körkort. Så himla kul! Kommer ihåg att jag tyckte det var bättre än att ta studenten:)
Nu blir det tvättstugan sen ska jag hem till Jessica en sväng, vi tänkte kolla på Eclipse. Det kan aldrig bli för mycket av Twilight-filmerna så är det bara...
Ha det fint sålänge!
Dagens inspiration: Otroligt snygga Leighton Meester!

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Jag har också tänkt komma igång med träning, framförallt promenader och kanske simning, men när ska min hinna?

2010-09-12 @ 10:21:10
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0