Min tisdag...

Hej allihopa! Jag kom precis hem från Nautilus, jag och Anna har varit på Pilates. Det är helt klart någonting som vi båda kände att vi ska fortsätta med så nu blir det Pilates varje tisdag framöver. Känns super! Imorgon lär man däremot få veta att man lever:)
Förresten någon som såg sista avsnittet av Dexter säsong 4 igår? Vilket avslut! Jag och Stefan satt bara och gapade när det var slut... Ja, säsong 5 ska ju tydligen börja sändas i USA nu på söndag så vi får väll se om man ska vara busig eller om man kan hålla sig tills den kommer på TV eller box, det återstår att se.
Nu tänkte jag styra upp något att äta, sen blir det Idol vid 20.00!
Ha det fint!
Vackra Anne Hathaway får bli dagens inspiration. Här poserar hon för den ryska tidningen GQ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0