Helt ny vecka...

Japp, idag är första dagen på en helt ny vecka för mig, nu börjar studentlivet:) Men det fina med det är att jag kan ta tillbaka mina morgonpromenader, det har inte riktigt funkat att gå ut och gå på morgonen innan jobbet när man dessutom måste pendla. Då hade jag behövt gå upp ungefär vid kl 4 på morgonen, och det är absolut inte okej!
Under dagen har det varit föreläsningar om Folkhälsovetenskap, men vid 15 åkte jag hem till Jeanette för då var huvudet som en enda stor degklump. Vi har alltid 100 saker att prata om när vi ses, och idag var inget undantag. När "Halv åtta hos mig" började så insåg vi att klockan bara hade rusat iväg och det var dags för mig att pysa hemåt.
Nu är det Dexter som gäller, sjukt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0