Barbecue-kväll

Igår kom min bror och hans tjej Anna över hit på lite Barbecue-partay. Det blev riktigt lyckat måste jag säga! Vi har tyvärr inte umgåtts så mycket nu i sommar då vi alla har jobbat i stort sett hela tiden, men nu äntligen blev det av.
Det kändes lite som att "raska grillen" igår faktiskt, den har nog gjort sitt för den här säsongen tror jag. Härligt avslut på sommaren i alla fall! Resten av kvällen blev det öl och sällskapsspel natten lång, och som alltid stod min kära bror för en hel del skratt:) En låt vi inte lär glömma efter igår är den här....

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

vi hade as kul :D!

2010-09-12 @ 19:58:52
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0