1 år med bloggen...



Ja, idag är det 1 år sedan jag efter en del övertalning av min kära vän Jeanette bestämde mig för att starta upp den här bloggen. Jag hade tidigare haft en modeblogg men ville inte inrikta mig på enbart mode den här gången utan jag ville kunna skriva om allt mellan himmel och jord samt skriva av mig av det som ibland snurrar runt i mitt huvud. Utöver detta ville jag ändå kunna blanda in lite mode och design när jag känner för det. En annan sak som jag efter hand har kommit på också har spelat stor roll i min blogg är mitt stora intresse för film, musik och spel.
Jag tycker att det här året har gått så otroligt fort, och vissa dagar har man sprudlat av ideér medan man andra dagar inte har haft någon lust att blogga alls. Men jag ser fram emot ytterligare ett år med bloggen, och fast den här bloggen är en livsstilsblogg så får ni som läser den och finner den intressant mer än gärna komma med förslag och synpunkter på hur den kan bli ännu bättre!



Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack :)



grattis bloggen!

2010-11-16 @ 10:40:13
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: t

Fin blogg :)



Va gärna med i dagens blogg som kommer upp kl 10. Vinnaren dras imorgon :)



Kramar

2010-11-16 @ 12:07:12
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: jeanette

tänk att det redan är ett år =)

2010-11-16 @ 15:07:44
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0