Fast i MacBook träsket...

Igår blev verkligen en heldag med våran MacBook. Jag satt från morgon till kväll, och underbara Anna (min brors tjej), som också har en MacBook kom över och gav en massa råd och tips. Det blev även en och annan omgång med vattenpipa. Det har råkat bli lite av en tradition när det börjar dra sig mot helg..
Tillbaka till datorn så måste jag bara påpeka vilken skillnad det är på MAC och PC! Har man väl kommit in i det och börjat lära sig så är MAC så sjukt enkelt. Inget krångel, inget bugg. Det ända jag har lite problem med är att jag försöker vänja mig vid att inte använda mus, jag har en för säkerhet skull men vill försöka klara mig utan den om det går. Sen finns det några program man inte kan använda till MAC tyvärr så man får försöka hitta något substitut för dom, men annars är jag fast. Helt kär!
Tack snälla Anna för all din hjälp, du är underbar ❤

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Har funderat på om min nästa dator ska få bli en Mac, men jag vet inte, jag har aldrig testat nån... Skulle vilja klämma och trycka på en innan jag bestämmer mig :)

2010-05-02 @ 13:10:20
URL: http://myshoebox.se
Postat av: filippa

sv: tack ! :)

vad är ditt besöksrekord ?

& hur många per dag ?

sen.. är du medlem på nån sida som ger dej mer besök eller nåt ? :)

2010-05-02 @ 13:14:36
URL: http://fflippis.blogg.se/
Postat av: Althea

Sv; Hehe, jo läskig men samtidigt skön =)



Tävling pågår - Vinn en dvd!

Postat av: Sanna

Bästa datorn!

2010-05-03 @ 16:16:13
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0