Sunny Sunday

Det blev lite av en heldag i Kalmar igår istället, för dom ringde och sa att deras yngsta hade fått feber så det får bli en annan gång, tråkigt:( Men vi hade kul ändå, och shoppade loss på både Ikea och Bauhaus till föreningen. När vi väl var hemma så bestämde vi oss för att ta med några öl och lite musik ner till källaren och sen började vi bygga på köket som vi köpt. En lite annorlunda sysselsättning en lördagskväll men det var inte så dumt. Sen kom vi in i slutet på Eurovision Song Contest, så vi hade tyvärr inte hängt med och hört alla låtarna, men det var ju kul att Tyskland vann, första gången sen 1982 eller vad det nu var dom sa. Jag tycker låten är riktigt härlig att lyssna på, eller så är det hennes dialekt som gör det. Men visst är hon väldigt lik Amy Diamond fast som äldre version? Ja, ja grattis till Tyskland i alla fall!
Idag vill jag gratulera en annan stjärna, nämligen min kära mor. Grattis på mors dag, och tack för att du är en sådan fin mamma och vän, som alltid lyssnar och finns där vad det än gäller. Älskar dig mammsen!
Nu blir det tvättstugan och sol på balkongen resten av dagen.
Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: CELINE

Sv: Haha ja verkligen! :D

2010-05-30 @ 12:41:02
URL: http://cceline.blogg.se/
Postat av: ♫ Beatrice ♫ Michael Jackson, Teckningar & FOTO ♥☮

Haha, vad skumt! Tänker också på Amy Diamond när jag ser henne!:P

Btw, igår var jag och såg Salem Al Fakir på Liseberg! Det var AWESOME :D Vad tycker du om honom? ;)

Peace and love♥☮

2010-06-02 @ 20:45:54
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0