Lördagen

När vi var och handlade igår mötte vi Jeanette och Patrik som inte heller hade så mycket för sig, så dom följde med oss hem. Det blev kinamat film och spelkväll, hur kul som helst!
Jag och Jeanette spelade supernintendo mestadels hela kvällen..
Sen kollade vi på Felon. En film från 2008, den var riktigt bra! Jag vet inte vad det är med fängelsefilmer, men dom är alltid så sjukt spännande. Det är en film man bara måste se om man inte redan har gjort det.
Ben & Jerry's, mmm..
Vi måste ta och styra upp en TV-spels kväll snart igen Jeanette!

Kommentarer
Postat av: jeanette

ja verkligen! det var så sjukt kul :) men shit så jag ser ut på bilden:O

2010-05-09 @ 17:16:03
Postat av: Sanna

Gott med glass!

2010-05-09 @ 18:13:11
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Anonym

VECKANS BLOGG- Vinnaren har kommit upp på

bloggen nu!



MUMS! Min favortismak ;D

2010-05-10 @ 14:14:05
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0