Gårdagen

Hej allihopa, det blev inte alls som jag trott igår, istället blev det en helkväll hemma hos Jenny och Thomas i deras nya hus, eller rättare sagt vi sov över där. Så vi kom ganska nyligen hem därifrån. Men trevligt det var det, god mat och gott vin, sen blev det Guitar Hero hela natten. När man gick och la sig var ögonen som pingpongbollar efter all stirrfokus på tv:n hela kvällen.
Thomas blandar fördrinkar, Bacardi Mojitomix. Den var helt okej men riktiga är helt klart bäst!
Sen fick vi en liten sightseeing på gården..

Deras Islandshästar, hur mysiga som helst!
Thomas och Jenny..
Marinerad fläskfilé med potatisgratäng och sharonfruktsallad.
Helt klart ett vin att rekommendera till fläskfilé.
Finaste ❤
Världens goaste Chihuahua, Filippe!
Till dessert blev det Jennys hemmagjorda Tiramisu, mums!
Sen blev det Guitar Hero, älsklingen på trummor..
Jenny på bas och Thomas på gitarren.. Eftersom jag inte hade några som helst planer på att sjunga så blev det lite ändringar i schemat så Stefan och Thomas fick dela på trummorna, jag fick ge mig på basen och Jenny på gitarren, och det blev inte så dumt:) En toppenkväll!
Nu bär det snart iväg till Kalmar, tänkte kolla runt en sväng i Hansa City, sen har vi lite planer på bio. Kanske det blir Iron Man 2 som jag tidigare har total dissat. Men vi såg ettan i förra veckan och jag måste medge att jag hade lite för mycket fördomar. Jag brukar inte vara särskilt förtjust i flygande hjältar och robotar men den var bra!
Tänkte bara ringa upp Jeanette och Patrik och fråga om dom har lust att följa med!
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh, vilken mysig kväll du ser ut att ha haft!

2010-05-15 @ 17:35:07
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Härlig färg på drinkarna. Dricker av någon märklig anledning bara mojito när jag är utomlands.

2010-05-15 @ 21:58:55
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Ser ut oh låter som en härlig kväll :)



Svar: Vad roligt! Kommer ni att köpa ett färdigt hus som man bara smäller upp väggar typ, eller ska ni bygga ett själva från grunden?

2010-05-15 @ 22:07:47
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0