En tripp till Kalmar..

Det blev bara jag och kärleken som åkte till Kalmar för Jeanette och Patrik var på Strippen i Emmaboda. Men det blev hur bra som helst ändå. Jag tog en sväng inne på Ikea medans Stefan var inne på Bauhaus. Sen följde jag med in på Jula en sväng för Stefan skulle kolla lite svetsgrejer. Innan bion blev det mat på Harry´s, älskar deras Caesarsallad!
Kärleken❤
Mums!
Sen blev det bio, och tyvärr måste jag säga att vi båda blev ganska besvikna efter att ha sett ettan. Mina fördomar om för mycket flygande hjältar och robotar som ska förgöra världen blev verkligen bekräftade i den här filmen. Tråkigt eftersom vi verkligen tyckte om ettan, men så kan det vara. Det var super att komma iväg en sväng i alla fall!
Lite Ikea-shopping..

Kommentarer
Postat av: jeanette

hoppas att ni hade superkul utan oss! vi får åka & storshoppa någon dag :) miss u

2010-05-16 @ 16:36:41
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0