Sushi-kvällen igår...

Jag och Patrik bytte plats igår så han kom hem till oss för Stefan och han skulle ha en boys night och jag gick hem till dom eftersom jag och Jeanette skulle ha sushi-kväll, perfekt! Jag tycker det borde finnas något sushi-ställe här i vår lilla stad, det vore nog inte så dumt. Man får väll ta någon kväll och försöka ge sig på att göra egen sushi kanske... 
Det blev hur som helst väldigt trevligt, och Jeanette duktig som hon är hade styrt ihop en paj som verkligen inte var dum! Sen pratades och diskuterades det ända in på nästa dag. Så det blev inte sängen förens klockan halv fyra...

  
Tack fina vännen för en toppenkväll som alltid!

Kommentarer
Postat av: jeanette

min fina malin :)



ps. pajnen var torr & ogod!

2010-03-29 @ 13:51:47
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0