*Andra dagen i Dubai*

Efter frukosten och en sväng till gymmet drog vi ut på en liten roadtrip. Vi åkte till Jumeirah Beach Park för en picknick.


Elle och Spencer..

Picknicken blev riktigt lyckad förutom att det blåste lite för mycket!

Hela familjen, kolla in Elle.. Snacka om att hon är fokuserad på sin pasta:)

Jag och älsklingen<3

Riktigt vacker park!

Sen var det dags för bönestund..

Så mysig bild!

Sen väldigt otippat, träffar vi deras norska vänner.



*Power-mom*

När det börjar bli mörkt i Dubai går det riktigt fort!

Elle kollar Night Garden...

Mina favoritbyggnader, tycker dom är riktigt fina! Finare blir dom när det blir lite mörkare.

Senare på kvällen gick jag och Stefan ut på en egen liten tripp. Vi gick längs Marinan och kollade alla enorma byggnader. Det går inte att beskriva hur vackert det är i Dubai på kvällen!

Efter promenaden gick vi till Marina Mall och åt på Friday's.

Jag älskade deras tema dom hade på väggarna:)

Det blev baby back ribs, supergott men lite sallad hade ju inte skadat..

I Dubai är Fredagar som våra Lördagar. Dom börjar sin arbetsvecka på söndagen. Fredagar är galna, särskilt i alla Köpcenter!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: oh tack så mycket för alla fina kommentarer :)

2010-03-03 @ 17:34:16
URL: http://mathildahell.bubbleroom.se
Postat av: Michelle

Underbara bilder! Skapligt avis jag blir :)

Frågestund på bloggen! :)

2010-03-03 @ 18:11:14
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: emma säger

nice!

2010-03-04 @ 23:29:50
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0