Sista dagen på jobbet...

Allt känns toppen idag, och nu ska man ha semester i 2 underbara veckor. Jag ska njuta av varenda dag, det är en sak som är säker. Det behövs helt klart lite vila nu, det är bara att hoppas på några dagar med sol också så man kan bättra på brännan lite.
Kärleken är iväg med Patrik i Göteborg på Metaltown hela helgen så då tänkte jag och Jeanette att vi kunde passa på att styra ihop en riktig tjejhelg nu när männen är borta. Så ikväll kommer hon hem hit och vad som händer och sker återstår att se:) Vi har sagt att det inte blir någon utgång i alla fall. Men det här kommer att blir super det känner jag på mig.
Hej sålänge!
Källa: We❤It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0