Semester hos morfar och mormor..

Kom ganska nyligen hem från några underbara och soliga dagar hos morfar och mormor. Det har varit kanonväder varje dag. Man känner verkligen att man har fått koppla av. Några turer blev det med bilen, sen har grillning stått på menyn varje kväll, kubbspel och en del tid i solstolen med en bok har det blivit också...
Älsklingen❤
Grillmästaren..
Grillat och svenska jordgubbar med glass, det är sommar det!
Lunch i Blankaholm..
Sommaren är underbar..
Dom finaste som finns❤
Jag har länge velat ha en spikmatta men det har liksom inte blivit av att jag har köpt någon, nu fick jag en av morfar och mormor för dom hade tydligen redan varsin och hade ingen användning av en till. Tack snälla!
Sen fick jag den här boken. Underbara recept på olika bakverk och annat smått och gott. Det är lite mysigt eftersom dom har gett varje recept en egen liten historia, det är lite mer än bara en bok om bakning, älskar den redan!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mysigt :)

2010-06-30 @ 11:28:13
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: jeanette

gutt ni verkade ha det :) där ar spikmattan nu ja :;)

2010-06-30 @ 23:21:14
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0