Min Onsdag...

Typiskt också, blev inget solande på balkongen efter jobbet idag heller. Jag får helt enkelt inse att den precis lagom hinner försvinna från våran balkong tills jag hinner komma hem från jobbet.. Så kan det va.
Min dejt med min kära vän Anna blev tyvärr inställd idag. Hon är i detta stadiet så gravid som man bara kan bli och bara går och väntar och har sjukt ont, så vi beslutade att flytta fram den dejten till lite senare. Stackars vännen:( 
På menyn ikväll står en typisk vardagsrätt, Korvstroganoff med vildris. Sen blir det mys med älsklingen när han kommer hem från jobbet. Vi har knappt setts alls nu på 2 dagar så kanske en film, det är ju onsdag vilket betyder att lite nytt har släppts.
Ha en fin kväll allihopa!
Källa: We❤It

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Kul att du gillar mina accessoarer - det gör liksom hela grejen för mig. Halsband är jag inte så förtjust i, men ringar, armband och sjalar. Gärna i mängder! Har lyckats samla på mig ett ganska enormt förråd.

2010-06-16 @ 19:04:53
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Så din kompis kan föda när som helst? Spännande! Fast jobbigt att ha ont...

2010-06-17 @ 20:22:13
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0