Hello there!

Är nu tillbaka efter 2 veckors avbrott. Det har hänt en hel del som jag kände att jag var tvungen att ta itu med utan att behöva tänka på något annat ett tag. Ibland är man tvungen att bygga upp sitt psykiska immunförsvar för att orka med vissa saker. "Shit happens" men livet går vidare, det är sånt man måste lära sig att leva med. Man får försöka vara så stark som möjligt istället... Nog om detta!
Jag tänkte hur som helst köra igång i lugn takt här på bloggen, jag har verkligen saknat att få skriva av mig av tankar, inspiration och annat smått och gott som snurrar runt i huvudet ibland. Vissa dagar har man helt enkelt inget att berätta om medan man andra dagar inte vet vart man ska börja. Det är lite så det kommer att få bli här i fortsättningen...
Det är fint att vara tillbaka i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

finally :) <3

2010-06-14 @ 21:13:48
URL: http://myjanetstory.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Så du är tillbaka redan :)



Självklart ska du inte tvinga fram något, utan skriv när du känner för det. Får man fråga vad som hänt?



Kram

2010-06-14 @ 22:26:30
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0