Eclipse-Premiären

Kom precis hem från att ha sett det man så länge har väntat på! Den var annorlunda jämfört med Twilight och New Moon, vad kan man säga.. mer action liksom. Oväntade saker sker, man ändrar uppfattning om personerna, i alla fall jag känner mig något kluven. Tyvärr finns vissa grejer som man känner är lite "too much", men inte änns Twilight-filmerna kan vara perfekta rakt igenom antar jag.
Något som gör mig tokig är att man ska behöva vänta så sjukt länge på nästa film!! När jag kom hem var jag tvungen att kolla upp datum lite mer noggrant och vad händer.. Jag får se att Breaking Dawn del 1 kommer att komma på bio den 18 November 2011! Vadå del 1? Jag visste inte änns att den skulle bli uppdelad i 2 delar. Vilket i och för sig är underbart i så fall, men snacka om att dra ut på lidandet! Inte förrens om 1 år och 5 månader får man se nästa film, och jag som har varit så duktig och lovat mig själv att inte läsa böckerna innan jag sett filmerna. Kommer man att kunna hålla sig ifrån detta nu, det vet jag faktiskt inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0