Oj, så fel det kan bli..

Blev några turer på stan igår efter jobbet, sen en sallad på Coffe House med fina Jeanette. "Nu är det inte lång tid kvar gumman"...
Sedan ringde Jessica och undrade om jag ville gå på bio, klart jag vill! Särskilt när det var Knight and day med Cameron Diaz och Tom Cruise som skulle gå, har verkligen velat se den sen jag såg trailern första gången. Väl där så visar det sig att Jessica har råkat kolla lite fel. Det var istället Inception med Leonardo DiCaprio som gick... Jaha, vi får väll ta den då tyckte vi...
Jag tyckte den var sådär, kanske för att jag var så trött och nickade under hela sista timmen. Kanske inte riktigt okej av mig att sätta betyg efter det, men det är nog ingen film jag hade sett om den hade stått i videohyllan heller. Huvudsaken var ju att man fick lite tid ihop med vännen.

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag som trodde Inception skulle vara bra... Vad handlar den om?



Ja, vi har flyttat till hus :)

2010-07-28 @ 17:33:23
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0