Mina tankar går till dom jag älskar...

När vi var och hälsade på min bror på hans jobb förut kom han plötsligt fram till mig och sa att jag skulle ringa upp mamma för hon var jätteledsen. Jag frågade vad som hade hänt, men han ville att mamma skulle få berätta det.. Då fattade jag direkt, någon har tagits ifrån oss....... igen!
När jag ringde upp svarade mamma gråtandes, fan vad man känner sig hjälplös i ett sånt läge! Då vill man vara som superhjältarna i filmerna som kan flyga från ett ställe till ett annat på bara några sekunder. Mamma berättar...
Vi var släkt, men just jag och min bror har inte haft "den där" relationen till henne som mamma och framförallt min morfar har haft. Jag vet inte, men jag sörjer och är så sjukt ledsen för dom som kände henne väl, för hon var en otroligt fin människa och omtyckt av så många, och helt plötsligt från ingenstans händer det. Hon var ju inte ens gammal...? Hon hade en lång tid framför sig... Varför ska världen vara så orättvis? Varför!?

Kommentarer
Postat av: emma säger

sv. taaack :D ha det skitgood:)

2010-07-31 @ 02:16:36
URL: http://emmmmmis.blogg.se/
Postat av: jeanette

vad nu malin? :O ring mig!

2010-07-31 @ 15:51:16
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0