Mankells Wallander - Vittnet

Jag har varit en stort fan av Mankells Wallander-filmer sedan första filmen släpptes. Det har bara varit ett fåtal som man har tyckt lite sämre om. Lite att man har känt att dom har gjort en film bara för att... 2 - Byfånen, 5 - Afrikanen, 17 - Tjuven, 22 - Dödsängeln var nog lite sådana filmer. Sen har vi dom stora favoriterna 4 - Mörkret, 7 - Mastermind, 13 - Hemligheten, 25 - Indrivaren och nu den sista, 26 - Vittnet.
Det är så tråkigt att det inte kommer att bli fler filmer nu, men vad är det man brukar säga, man ska sluta när man är på topp, och toppen den har dom verkligen nått! Dom har verkligen lyckats, det är en sak som är säker.
Efter Johanna Sällström dog och dom sedan bestämde sig för att göra fler filmer, tänkte man bara att ingenting kommer att vara detsamma utan henne. Men dom lyckades väldigt bra ändå, för Krister Henriksson är ju bara så sjukt bra på det han gör!
Slutligen vill jag säga att det var en bra sista film, den berörde väldigt mycket och några gånger kunde man inte riktigt hålla tårarna inne...
Tack för alla sjukt bra filmer som har gjorts, som har bidragit med många timmars spänning i TV-soffan!

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack så mycekt :)



fin header!

2010-07-25 @ 20:17:23
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: simone

oj de va synd! Ja , jag hoppas att den här mobilen har förbättrats! :) Det är en rätt så stor risk att köpa den, men jag tror att jag gör det ändå! Har precis som du, hört mycket om mobilen :)

2010-07-26 @ 17:00:06
URL: http://simones.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0