Grattis vännen!!

Här kommer gårdagen i bilder, tyvärr blev många av dom ganska suddiga men det får gå ändå...
Födelsedagsbarnet...
Tyvärr var vi så många att dom fick dela upp oss på två bord..
För min del blev det en grekisk sallad, mums! Lite udda med jordgubbar till bara?
Sen var det dags för paketöppningen vilket blev ganska skoj. Jag tror inte riktigt att Jeanette var beredd på vad som skulle visa sig vara i paketet och inte vi andra heller för den delen.. :)
När vi hade ätit klart på Lilla Krogen gick vi vidare mot Terassen för några drinkar, fast jag fick hålla mig till kaffet eftersom jag va chaffis.
Här sitter Jeanette och berättar om sin present...
Sötnosarna :)
Vilket radarpar...
Löjan och Jenny.. som snart ska ha bebis :)
Lundborg med sin nya tjej..
Lyckat som alltid när Jeanette och Patrik styr ihop någonting! Önskar bara att vi kunde kommit nu på lördag när den riktiga födelsedags/utflyttningsfesten ska vara, men det är som det är. Massor med grattis till min underbara vän i alla fall, you are the best babe!

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Ser ut som en trevlig kväll :)



Ja, vårt första hus, och förhoppningsvis det sista :)

Mycket att göra, men vi får ta det eftersom :)

2010-07-29 @ 21:24:21
URL: http://myshoebox.se
Postat av: jeanette

du får alltid till så bra bilder :) hihi. tack för presenterna & en jättetrevlig kväll. men du, det blir ju inflyttningsfest också såklart ;) du & jag min fina <3

2010-07-31 @ 15:53:46
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0