Dagens inspiration

Godmorgon! Något trött efter gårdagens bravader, men är evigt tacksam för att jag höll mig till mitt isvatten och kaffe! Det hade aldrig gått att komma upp annars. Men riktigt skoj var det i alla fall, min kära vän Jeanette fyllde år igår vilket firades med god mat på Lilla Krogen och sedan en sväng på Terassen.. Jag lägger upp lite bilder från gårdagen sen lite senare idag. Nu bär det snart iväg mot jobbet, vilket man är minde sugen på med tanke på vad som väntar sig när man kommer ut, världens ösregn!
Förresten idag kommer våran kyl/frys också, jipphhii!
Tills vidare blir det inspiration från den grymt snygga Twilight-stjärnan Ashley Greene...



Kommentarer
Postat av: Sandra

:) ja jag kan inte klaga! jag gillar mitt jobb :)

2010-07-30 @ 06:21:43
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: lina

är det hon som spelar alice? fan va snygg ;-)

2010-08-04 @ 10:35:35
URL: http://linalike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0