Tvätta, städa........

Kom precis hem från jobbet, nu är det dags att ta tag i tvätten. Nackdelen med att bo i en lägenhet med litet badrum är att man inte får plats med egen tvättmaskin och torktumlare. Det hade varit betydligt mycket smidigare då tycker jag. Tänkte att jag tar allt tråkigt på samma gång så det är lika bra att sätta musiken på högsta volym och ta sig en sväng om med dammsugaren också.



Förresten, beställde precis 2 biljetter till Avatar som visas i 3D för sista gången här i Oskarshamn på torsdag. Min bror ringde och sa att jag INTE fick missa att se den! Om jag ska vara ärlig så har jag varit väldigt skeptisk till den, men har ändrat mig lite när det gäller den saken så på torsdag får vi se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0