*Nyårsafton*

Gårdagen hos Jeanette och Patrik var verkligen toppen! Jag och Jeanette skulle göra oss iordning tillsammans sen gick vi ut och käkade på Lilla Krogen, riktigt mysigt! Sen var det dags för raketerna i hamnen vid 17, men det var så grymt kallt att man inte riktigt kände att man kunde njuta av föreställningen.
Kvällen blev tokigt rolig och den var verkligen lyckad in i det sista, sen hände det... Jag och Jeanette skulle skåla och glasen gick sönder, dom måste ha sprängts eller nått? Jeanette fick glas i munnen... Usch det var inget vidare, och i samma sekund som detta händer blir det kolsvart, en propp gick. Helt knäppt. Senare när det var dags för 12-slaget så skulle vi gå ut och smälla alla raketer som vi hade köpt, och dricka lite skumpa... Då händer nästa grej, *L* halkar i stentrappan utanför, den är typ täckt av is! Men det verkade som att det gick ganska bra, sen var det dags för mig att gå ner, och jag tog det försiktigt men ändå, pladask... Jag smäller i jag också, j*vlar så ont jag fick! Snacka om att slutet på 2009 blev lite av en katastrof! Men det var bara att halta vidare och välkomna det nya året. Tack Jeanette och Patrik för en toppen kväll! Man har aldrig tråkigt med er! Tack Jeanette för du är den fina människa som du är. Love!



























Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Oj, vad ni otur ni hade!

Hoppas det nya året blir bättre :)

2010-01-01 @ 17:29:34
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Totally

gott nytt år :)

2010-01-01 @ 18:02:49
URL: http://totally.webblogg.se/
Postat av: Kajsa :)

Ser ut som att du hade det trevligt igår. :)

2010-01-01 @ 19:19:43
URL: http://kajseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0