Middag med Jessica...

Efter jobbet skulle jag och Jessica träffas och käka middag. Det var så sjukt länge sedan vi sågs nu, hon har flyttat till Kalmar och var hemma för att städa ur sin gamla lägenhet. Många verkar flytta från stan nu känns det som? Tyvärr är ju inte Oskarshamn en stad man ska bo i om man vill bli något, eller plugga vidare, så på ett sett så förstår man kanske varför. Men det är helt klart en stad man gärna flyttar tillbaka till när det är dags att skaffa familj och stadga sig, för det är absolut en typisk familjestad som man kan känna sig trygg i:)
Hur som helst var det underbart att träffa Jessica igen. Jag min dummer glömde såklart kameran! Jag blir så trött på mig själv... Men kvällen blev lyckad, och nu är det dags att kolla lite TV sen ska jag nog gå och lägga mig.
Förresten fick besked om min bevakning som jag har på Dexter Säsong 3.. Ahhh! Den kommer ju inte förrens i juni! Hur ska vi kunna vänta tills dess?

Natti natti!


Gammal bild på Jessica och hennes son Leo, älskar den här bilden för om man kollar riktigt noga ser man att jag har lyckats fånga att Leo tappar sin napp just i samma ögonblick som jag tar bilden:)

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Är det såååå långt kvar tills dom börjar sända Dexter - trodde det skulla vara nu i vår. Buhu. Läste förresten någonstans att han har cancer. Sorgligt.

2010-01-29 @ 20:16:00
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0