Back to work...

Första dagen på jobbet idag, gick faktiskt helt okej, mycket tack vare armstödet tror jag. Skönt att komma tillbaka till vardagen och rutinerna igen. Sen har jag kommit igång med träningen också så jag är riktigt nöjd! Blev en sväng till Maxi efter jobbet, till och med det kändes kul idag, måste börja äta lite sundare och då är det roligare att laga mat har jag kommit på. Det blir lite mer varierad kost.
Blev en powerwalk med Jeanette idag också. Även våra käraste följde med så det var skoj. Fast trevligare vore det om det här slasket kunde försvinna snart, man blir helt dyngsur varje gång man går utanför dörren...
Nu blir det en dusch sen mys framför TV:n.


In my mind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0