En liten sammanfattning...

Nu var det ett tag sedan jag skrev, det är så mycket just nu, man ska hinna med en massa innan vi åker, sen är det speed-dating med våra nära och kära. Jag har fixat en lista i min kalender som jag alltid har tillgänglig som jag skriver upp saker vi inte får glömma att göra och saker vi inte får glömma att ta med oss! Så för hoppningsvis ska det här gå bra:) Vad skulle jag göra utan min kalender?

I torsdags var vi bjudna hem till Jeanette och Patrik, det var supermysigt som vanligt. Sen blev det lite ögonbrynsplockning på Jeanette också. Men vi måste hinna ses en gång till innan vi åker för usch vad jobbigt det kommer att bli när vi inte ska ses sen på 3 veckor! 

Fredags-kvällen spenderade vi tillsammans med våra mammor. Vi blev bjudna på underbart god mat hemma hos Christin. Sen hade hon gjort sin frusna cheesecake... Världens godaste! Vi kollade även lite Let's Dance och den nya serien Solsidan som jag tycker är superrolig! Någonting annat som är superoligt är att Rabih åkte ur Let's Dance, ÄNTLIGEN! Jag tyckte bara att han var ett stort ego precis som i Idol.
Något som jag tycker är värst med resan vi ska göra är att man tydligen inte får pussas offentlig, varför inte? Hur ska man kunna styra över något sånt, är man kär pussas man överrallt och hela tiden. Dom kan inte veta vad kärlek är det är en sak som är säker! Det vore ju något om man skulle åka dit för en sådan sak:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0