Gårdagen!

Igår var vi bjudna på 80-års fest till Forum. Min gudmors pappa fyllde år. Det är väldigt många som fyller år just den här veckan känns det som...
Det var hur som helst väldigt trevligt, jättegod mat och dryck, hela 108 gäster var bjudna och verkligen supertrevliga människor, mysig musik av en orkester som dom hade hyrt in, roliga tal som hade gjorts om till sång eftersom Karl-Olof hade sagt att han varken ville ha presenter eller tal. Man skulle bara komma dit med ett glatt humör och dansskor, och för herrarna var det kavaj som gällde. Fast det blev ett litet undantag för min gudmor Anna, som faktiskt höll ett tal.. Riktigt bra var det också! Senare på kvällen blev det dans, jag tror inte jag har dansat sen min studentbal. Om man inte räknar dansgolvet på krogen, men det känns inte riktigt okej:)
Här kommer lite bilder från kvällen...

















Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att det blev lyckat!

Har varit många arbetstimmar och förberedelser inför den festen! :)

KRAM

2010-08-02 @ 10:46:57
URL: http://idavh.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Vad fin du var! Ni verkar ha haft en trevlig kväll med mycket folk :)

2010-08-02 @ 17:55:09
URL: http://myshoebox.se
Postat av: jeanette

malin..... jag har nog aldirg sett dig SÅ JÄDRA FIIIIIIN! helt sjukt! :D:D:D tummen upp ALLA gånger babe! såg ut som att ni hade det mys. ps. stefan var jättefin också såklart :)

2010-08-04 @ 20:59:30
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0