Mitten på veckan...

Det blev en dejt med Jessica efter jobbet, riktigt kul att träffas efter så lång tid, och lilla Leo hade växt till sig jättemycket, tyvärr var han sjuk och hade feber och Jessica stackarn, hade stämbandsinflamation men vi bestämde att jag skulle komma ner till dom i Kalmar snart, så får vi träffas mer då. Saknar tiden vi träffades i stort sett varje dag, Jessica var mammaledig och jag var arbetslös, (vilket inte var kul i och för sig), men en härlig tid var det trots allt, och oj vad vi plöjde Beckfilmer:)
Sen blev det en powerwalk med Jeanette och en massa att prata om som som vanligt.  
På menyn idag stod min Pasta Carbonara. Någonting jag inte kan förstå är varför jag alltid måste göra mat till ett helt regemente? Suck..
Nu blir det Fuskbyggarna, det är ett måste!


Gullunge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad gullig han är <3

2010-04-30 @ 09:10:52
URL: http://annamix.blogg.se/
Postat av: B E A ♥ Michael Joseph Jackson ♫☮



Hej hopp!

Tack för kommentaren :)

Hahahaha, vad sööt! Kärlek till tröjan alltså;D

Prenumererar du på min blogg via bloglovin'? Alltid kul att veta ;)

Peace & Love ☮♥ Bea

2010-05-02 @ 19:21:04
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0