Lång dag!

Det blev som planerat simhallen efter jobbet, men lite senare än vi hade tänkt oss eftersom våra män skulle med också. Arombastu och några längder i bassängen, helt perfekt! Vi blev kvar där tills dom stängde vid 21 så en hyfsat sen middag blev det idag med, men det var det värt. 
En annan sak som jag har lite smått panik över är våran j*vla bil rent ut sagt! Den äter upp våra plånböcker och vi har bara haft den i nio månader. Som idag då när jag var påväg hem från jobbet, nästan hemma så börjar motorlampan att blinka? När jag läste i boken så stod det att man skulle åka in med den till en verkstad för en koll, och slutade inte lampan att blinka inom 5 sekunder skulle man omedelbart stanna och stänga av bilen, och sedan bärga bilen till närmaste verkstad! Åh, jag blir så trött...
Nu blir det sängen, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0