En fin-fin tisdag..

Efter jobbet var jag inne på OnOff och beställde hem min efterlängtade MacBook. Den kanske kommer hem redan till fredag, Jippih! Jag hoppas och håller alla tummar och tår jag har.
Sedan kom min bror och Anna hem till oss för vi var tvungna att planera för mammas födelsedagspresent som nu äntligen är fixad! Eftersom det ska vara hemligt in i det sista så väntar jag med att skriva ut det här på bloggen i fall att min kära moder skulle kunna få reda på något. Men riktigt skoj lär det i alla fall bli! Det är så kul att överraska tycker jag, särskilt mamma också som inte alls tycker om det:) Eller rättare sagt så tror jag att det är det här med att hon inte kan ha koll och kan planera, som gör henne lite smått panikslagen... 
Tyvärr så kom min och Jeanettes simning i kläm idag, men desto hårdare tag på torsdag! 
Imorgon ska jag träffa Jessica som har flytt från våran lilla stad och bosatt sig i Kalmar istället, förstår henne på många sett, bara det att man saknar sin vän otroligt mycket ibland! Hon är i alla fall hemma i stan den här veckan så då ska vi passa på att dejta imorgon efter jag slutar jobba. Super!

Ha en fin kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0