New Moon Premiär



Jaha, då var man på den efterlängtade premiären av New Moon igår då. Måste säga att den var väldigt bra på många olika sett, men ändå blev man lite smått frustrerad över mycket som hände. Särskillt slutet, tortyr! Svårt att förklara, men ett inbitet Twilight-fan förstår nog vad jag menar. Absolut värd att se tycker jag! Många säger att dom tycker att New Moon är bättre för det händer lite mer...
Nu kan jag äntligen läsa den andra boken. Läser nästan alltid boken först och ser filmen efterråt, vilket brukar leda till en enda stor besvikelse, så nu har jag bestämt mig för att göra tvärtom istället.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Böckerna är sjukt bra! Men filmerna är okey med :)

2009-12-20 @ 23:17:25
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0