Godmorgon!

Godmorgon, idag är jag ledig från jobbet. Skönt på ett sett, men mindre skönt eftersom min gammalfarmor ska begravas. Men jag vet att hon nu äntligen får vila i frid!
Jag förstår mig inte på det här som har blivit med November månad? Det har bara blivit mer dyster och mörk än vad den redan är, för varje år som går..
För 3 år sedan ungefär så förlorade jag min pappa i en hemsk olycka! Veckan efter ringer mamma och berättar att min gammalfarfar också gått bort. Nu 3 år senare går min gammalfarmor bort nästan exakt 3 år efter gammelfarfar.... Vad är det med November? Jag fattar inte, och varje gång November närmar sig kryper ångesten innanför skinnet, och en hel månads helvete väntar framför än. 
På något sett försöker jag nog att gå vidare och inte tänka på det för mycket. Men ibland blir det för jobbigt! Jag är så oerhört tacksam för att jag har en sådan underbar familj och sambo som jag har, som alltid finns där oavsett vad! Även mina fina vänner får inte glömmas bort! Tack för att ni finns där!


Kaffe, fiberhavregryns-gröt och Brämhults-juice (Perfekt frukost!)


Kommentarer
Postat av: jen

2009-11-27 @ 09:11:13
Postat av: jeanette

hoppas det går bra idag gumman! tänker så mycket på dig <3

2009-11-27 @ 09:11:54
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0