*Gårdagen i Kalmar*

Det var verkligen en toppendag igår måste jag säga! Det blev påfyllning av smink för min del, nästan allt höll på att ta slut. Sen ska min kära mormor få en digitalkamera nu när hon fyller år den 15 december, men den är både från mig och min sambo, min bror och hans sambo.
Sen åt vi på Harry´s där det blev en Cecarsallad både för mig och Janette, Stefan och Patrik tog varsin grilltallrik. I källaren på Harry´s har dom en bowlinghall, så vi bestämde oss för att gå ner dit och bowla en sväng innan bion. Förutom att banan buggade sig lite för mycket så var det superskoj!
Sen blev det bio, och snacket om att den skulle vara seg och utdragen måste jag tyvärr hålla med om lite. Den var trots allt 2½ timme och det hände lite precis i början sen var det den sista timmen som var ganska spännande. Så om jag skulle få sätta betyg så skulle den få en svag 3:a av 5 möjliga. Den första, Män som hatar kvinnor är den filmen som har berört mest, den var bäst utav alla tre, samtidigt som den var fruktansvärt jobbig och tung att kolla på! I den andra, Flickan som lekte med elden hände det ju någonting hela tiden och det var ganska mycket action i om man jämför med dom andra.
Men slutbetyget på alla tre är mycket bra för att vara svensk film, och Noomi Rapace spelar sin roll så sjukt bra tycker jag!


Jag & Janette


*Fina*


Mums...




Bowling-time!


*Kärleken*


Popcorn är ju ett måste på bio!




Reslultatet av dagens shopping...




Kommentarer
Postat av: jeanette

sjuuuuuukt bra kväll bruden :)

har så jävla skoj med dig! Tack för du är min vän.. <3

2009-11-29 @ 20:46:42
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0