*En heldag i Kalmar*

Snart bär det av till Kalmar. Vi ska dit med Janette och Patrik. Ska bli skönt att komma ifrån den här lilla staden ett tag måste jag säga! Det blir en del shopping i alla fall för min del, en massa "behöver" grejer mest tror jag. Sedan ska vi väll äta något gutt och senare ikväll blir det Bio, Luftslottet som sprängdes. Den verkar tyvärr inte ha fått så bra betyg. Det sägs att den ska vara seg, att det liksom inte händer så mycket, men vi får se.



Sen åkte Mariette ur Idol igår. Hon var ju som sagt helt klart den bästa i hela tävlingen och som jag skrev igår kanske det var bra att hon åkte ut nu då, så hon kan köra fullt ut på sin egen stil. Hon kommer gå långt tror jag, för en stjärna det är hon ju redan!
Ha en superbra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0