*Weekend i Stockholm*

Vi kom hem ganska sent igår då vi körde hem i snökaoset. Helgen har varit jättebra, och det var kul att träffa Sandra och Elle igen. Elle bara växer och växer... det är sjukt vad dom utvecklas på knappt 2 år dom små liven! Nu är det ganska kul också eftersom hon förstår det mesta som man säger till henne.
Vi har tagit hur mycket bilder som helst den här helgen så jag har försökt att sålla...






Det ska börjas i tid:)

En fashionistas julgran med galgar..

Bror, syster och en glad Elle..

Jag och Sandra..

Lunch i Gallerian.



Elle blev så trött så hon somnade t.o.m. med sin våffla i handen:)

Finaste!

Lördagens shopping, ett par knähöga stövlar från BIANCO.

Sjukt koncentrerad, The Simpsons är en klar favorit! 

Nöjd:)

Sandra...

Vi firar en egen jul..

som blev riktigt lyckad!

Elle öppnar våran present. Puss puss..





Elle i min pälsmössa, så söt!

Det blev väldigt mycket snö på söndagen!

Fika och mys på Wayne´s Coffee, älskar deras soja-latte!



Sen gick jag och Stefan vidare, det var tänkt att vi skulle gå till Gamla stan
men det var lite för jobbigt väder tyvärr!

Vi hamnade på NK där jag såklart besökte min favoritbutik. Underbart!

Stefan hittade bl.a. den här mysiga munkjackan från Peak...

Sen strosade vi runt lite i julruschen.

Söndagens shopping, ett par stövlar och en Friis & Company väska.

Såhär såg våran bil ut när vi skulle dra oss hemmåt.
Massor med snö och grymt kallt!


Hur som helst så blev det en jättebra och lyckad helg! Det är så skönt att komma iväg ibland och glömma vardagen och allt jobb för en stund!

Kommentarer
Postat av: jeanette

egentligen skulle jag vilja skriva något om varje bild! men vi tar det muntligt sen när vi ses ist :) verkar som att ni haft det bra iaf. saknar dig. kram

2009-12-21 @ 22:35:03
URL: http://myjanetstory.blogg.se/
Postat av: Rania

awh tack <3<3<3<3

2009-12-22 @ 17:33:36
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Lizzy

En vit julgran, jag tycker det är så snyggt!

2009-12-23 @ 11:13:47
URL: http://muzicforlife.blogg.se/
Postat av: Emma Hiltunen

du såg ju ut att ha det skittrevligt :D härligt

2009-12-23 @ 12:48:25
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0