*ToppenOnsdag*

Fullt ös medvetslös på jobbet idag men det har varit bra! Det har snöat till och från hela dagen, hoppas det kommer mera, för det får inte hinna smälta bort innan Julafton!
Vintern är nog den mysigaste årstiden ändå.. påminner mig om min dröm-skid-semester till Österrike! Jag önskar att min älskling skulle vilja åka med mig på en sådan resa, tyvärr är inte skidsemester något han föredrar men man kanske kan få med honom ändå:)



Vi har även firat min mormor som fyllde 69 år igår. Det blev lite fika och presenter på Nilssons med min bror och hans Anna, och så mormor och morfar såklart. Det var underbart att kunna göra dom så glada över något med tanke på hur mycket vi alltid har fått av dom! Älskade mormor och morfar, dom finns alltid där, dom ställer alltid upp och sträcker ut en hjälpande hand om man behöver! Dom känns mer som extraföräldrar på något sett, för det är lite så dom har varit för både mig och min bror kan jag känna.



Sedan har jag såklart kollat på Bonde Söker Fru, Thilde och Stefan är ju bara så himla söta!
Men nu är det faktiskt dags för sängen, GodNatt!

Kommentarer
Postat av: jenny

håller med, de är så söta

2009-12-17 @ 07:29:04
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Michelle

Har du varit i österrike på skidsemester innan? :)

2009-12-18 @ 14:00:20
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv: Aha, ååh! Tro mig, åker du dit kommer du bli helt såld. Sveriges fjäll är fjuntbackar gentemot alperna! Och bergen... herregud va fint det är. Jag har varit där nästan varje år sen jag var typ 10, hur bra som helst! Tycker verkligen du ska åka dit :) Kram!

2009-12-19 @ 00:57:45
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0