*Tack 2009*

2009 har helt klart varit ett toppen-år! Mycket har hänt, jag började på mitt jobb på OKG, man har lärt känna många nya fina människor och många nya har kommit in i ens liv. Jag och Stefan firade 3år tillsammans, vilket är så underbart! Jag är så lycklig att inga ord finns att beskriva vad jag känner. Jag har aldrig träffat en sådan fin människa med så mycket otroliga egenskaper. Kan inte säga så mycket mer än att jag älskar honom av hela mitt hjärta! Du är min själsfrände.
Sedan har jag min älskade familj, vad skulle jag göra utan er. Så mycket som vi har gått igenom tillsammans så vet jag att vi är så pass starka att vi skulle kunna gå igenom eld och vatten!
Vill önska alla mina vänner, familjen och alla andra ett gott nytt år, jag känner på mig att 2010 kommer att bli ett jättebra år!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gott nytt år min finaaa <3

2009-12-31 @ 13:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0